Dzisiaj korzystanie z sieci komórkowej jest podstawą funkcjonowania większości osób. Niestety korporacje mają swoją politykę i wysyłają klientom dosyć niepokojące listy.
Smartfon jest narzędziem, które towarzyszy nam przez większość dnia. Gdy brakuje go w naszym najbliższym otoczeniu, możemy nawet odczuwać niepokój. Wynika to z ogromnego przyzwyczajenia do informacji, jakie zawierają media społecznościowe. Wirtualny świat przyciąga uwagę, przez co największe firmy na świecie dostosowują się do naszych przyzwyczajeń.
Połączenie ze smartfonem
Jedną z najważniejszych rzeczy dla użytkowników smartfona, jest możliwość połączenia swojego telefonu z innymi urządzeniami. Dzisiaj komunikacja smartfon – telewizor lub smartfon – głośnik jest czymś, co wydaje się nam oczywiste. Także bezpośrednia łączność smartfon – samochód, a dokładnie jego centrum inforozrywki, są tym, czego oczekujemy od najnowszych samochodów.

Jednak wygoda ma swoją cenę, o której zapominamy. Wszelkie aktywności są możliwe, ponieważ jesteśmy połączeni z siecią komórkową. W ten sposób większość naszego rzeczywistego i wirtualnego życia jest możliwa. Gdy brakuje nam zasięgu sieci telefonii komórkowej, rozpoczynają się poważne problemy, ponieważ większość aplikacji i funkcji smartfona zaczyna być bezużyteczna w trybie offline.
Znana sieć komórkowa wysyła listy
Sieć komórkowa najwięcej oferuje nowym klientom. Wraz ze wzrostem naszego stażu u danego operatora, ilość korzyści maleje. Pojawia się mniej telefonów od doradców klienta. Dlatego, jeśli do domu trafia list od sieci komórkowej, możemy poczuć spore zaniepokojenie. Jak informuje portal Teltarif popularna w Niemczech sieć komórkowa O2 wysłała do klientów listy, z których dowiadują się oni o rozwiązaniu umowy. Co ciekawe operator nie ma obowiązku informowania o przyczynie takiej decyzji.
Takie podejście budzi rosnące kontrowersje, ponieważ ludzie są pozbawieni stabilności, która jest bardzo ważna w życiu codziennym. Na dalsze rozstrzygnięcia w tej sprawie musimy poczekać.
źródło: kreiszeitung.de