Używane BMW z 3-litrowym silnikiem i przebiegiem 12 tys. kilometrów! Cena jest zaskakująco niska [ZDJĘCIA]

Używane BMW z 3-litrowym silnikiem i przebiegiem 12 tys. kilometrów! Cena jest zaskakująco niska [ZDJĘCIA]

uzywane-bmw-325

Podaj dalej

To BMW z 3-cylindrowym, mocnym silnikiem jest zachowane w idealnym stanie. Gdyby nie te 12 tysięcy kilometrów, moglibyśmy śmiało powiedzieć, że samochód jest jak nowy. A kosztuje tyle, co nieco lepiej wyposażona Skoda Fabia. Warto? Na pewno tak! 

Nowe BMW w cenie Skody

uzywane-bmw-325-i-2

Samochody używane mają jedną zaletę nad nowymi – nie płacimy za to, żeby wyjechać samochodem z salonu. Już w tym momencie auto traci na wartości, więc najczęściej bardziej logicznym wyborem jest zakup samochodu z drugiej ręki. Tym bardziej, jeśli znajdziemy coś tak dobrze utrzymanego, jak to BMW Serii 3. 

Ceny nowych samochodów są dziś absurdalnie wysokie, a do tego samochody mają coraz mniejsze silniki. Wystarczy powiedzieć, że goła Skoda Octavia w podstawie ma 1-litrowy silnik TSI Active z trzema cylindrami… Oczywiście, samochody używane również podrożały, ale mimo to możemy natrafić na naprawdę łakome kąski. 

uzywane-bmw-325-i-2

To BMW 325i generacji E90 po facelifjitngu jest wciąż całkiem nowoczesnym samochodem. Najlepsze jest to, co skrywa pod maską. Po lifcie BMW montowało tam 3-litrową, sześciocylindrową benzynę. Na liczniku znajduje się zaledwie 16 000 kilometrów, więc powiedzieć, że samochód jest jak nowy, to tak jakby nie powiedzieć nic. 

Świetny stan, niski przebieg

Jeśli przeczytamy dokładnie opis aukcji, dowiemy się, że samochód nie tylko wygląda idealnie, ale ma również idealny stan techniczny.  Mimo niewielkich przebiegów, samochód był regularnie serwisowany w ASO. Jedynym właścicielem BMW był starszy pan, który odpowiednio o nie zadbał. 

uzywane-bmw-325-i-2

Samochód po niemieckim emerycie ma niemal typową specyfikację – jeden z lepszych silników, automat, a oprócz tego… prawie nic. Jednostka jest świetna, podobnie jak automatyczna skrzynia biegów. Niestety, poza większymi felgami nie znajdziemy zbyt wielkiego wyposażenia. Klima jest manualna, wnętrze jasnoszare… 

BMW nie ma więc żadnego wyposażenia dot. komfortu. Dodatkowe funkcje ograniczają się do sportowych foteli, pakietu schowków, lepszego radia, tylnego podłokietnika i elektrycznie sterowaną żaluzję z tyłu. 

Nawet w tej specyfikacji BMW będzie jednak dużo bardziej wygodne niż goła Octavia, nie mówiąc już o dynamice, czy przyjemności z jazdy. Samochód od 0 do 100 km/h rozpędza się w 7,3 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 244 km/h. Samochód wystawiony jest za 17 900 euro, czyli przy dzisiejszym kursie wymiany, około 84 000 zł. A wciąż mówimy o praktycznie nowym BMW! 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News