PILNE: Kierowcy naklejają te naklejki, aby tankować dużo tańsze paliwo! Zniżka nawet 1000 zł miesięcznie

PILNE: Kierowcy naklejają te naklejki, aby tankować dużo tańsze paliwo! Zniżka nawet 1000 zł miesięcznie

paliwo diesel benzyna

Podaj dalej

Im więcej kilometrów pokonujesz, tym drogie paliwo jest dla ciebie bardziej uciążliwe. Kierowcy pracujący w swoich samochodach są doskonałym przykładem osób, które odczuwają największy ból podczas tankowania. Dlatego, w związku z rekordowymi cenami paliw, decydują się na zupełnie nowe sposoby oszczędzania. 

Tańsze paliwo dzięki naklejkom

samochód paliwo benzyna diesel oszczędności spalanie
fot. pixabay

Paliwo jeszcze nigdy nie było tak drogie, a jak podaje Reuters, kierowcy znajdują nowe sposoby na oszczędzanie. Kierowcy oferujący wspólne przejazdy, pracujący dla Ubera, czy Lyfta, oklejają swoje auta naklejkami, aby zarobić trochę dodatkowej gotówki. Taka praktyka pozwala im zrównoważyć cenę benzyny czy Diesla. 

Reklama na pojazdach typu „ride-share” ma sens, ponieważ auta jeżdżą bardzo dużo po drogach i są często widziane przez pieszych. Taksówki już od dawna mają na sobie reklamy a teraz nadszedł czas na ich młodszą konkurencję. 

Jedna z firm, Carvertise, działa na rynku od 2012 roku i w ostatnich tygodniach biznes kręci się im lepiej niż wcześniej. W ciągu ostatnich kilku miesięcy liczba oklejonych samochodów wzrosła o 8-13%, przy czym spodziewane są kolejne wzrosty. Strona internetowa Carvertise podaje, że kierowcy mogą zarobić od 450 do 1500 dolarów za kampanię, która trwa około 3 miesięcy. To nawet 1000 zł miesięcznie. 

benzyna diesel ceny paliwo ropa naftowa
Freepik

Przychody mogą być jeszcze większe

Nie jest jasne, czy wzrost liczby zainteresowanych jest bezpośrednio związany z cenami, jakie kierowcy płacą za paliwo. Jednakże, zarówno Uber jak i Lyft ogłosiły już w Stanach Zjednoczonych nowe dopłaty paliwowe, aby obniżyć koszty po stronie kierowców, których brakuje.

Uber i Lyft, najwięksi operatorzy wspólnych przejazdów, prowadzą rozmowy z firmami takimi jak Carvertise w celu nawiązania formalnego partnerstwa na większą skalę. Reuters twierdzi, że ma to na celu „zwiększenie dochodów kierowców”. Uber już umieszcza konwencjonalne reklamy na dachach około 3000 swoich pojazdów w dużych miastach, twierdząc, że każdego dnia generują 112 milionów „wyświetleń”. 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News