Limitowane Lamborghini Huracan STO z wypożyczalni skasowane. Koszty są przerażające [WIDEO]

Limitowane Lamborghini Huracan STO z wypożyczalni skasowane. Koszty są przerażające [WIDEO]

Lamborghini-Huracan-STO-wypadek

Podaj dalej

Huracan STO to najlepsza wersja V10 silnika Lamborghini i jeden z najbardziej wydajnych samochodów torowych, jakie można dziś kupić. Pierwsze egzemplarze pojawiły się dopiero niedawno, a jedna z wypożyczalni w Las Vegas już padła ofiarą lekkomyślnej jazdy. 

Lamborghini trafi na złom

Lamborghini-Huracan-STO-wypadek

Supersamochód należący do Royalty Exotic Cars trafi na złom po tym, jak kierowca stracił kontrolę i wylądował na krawężniku. Matowe szare Lamborghini STO zostało kupione przez wypożyczalnię zaledwie 30 dni temu. Klient, który wynajął go w ostatnią niedzielę nie był w stanie opanować szalonego przyspieszenia tego potwora z napędem na tył i rozbił się o krawężnik, kilka metrów od placu budowy. 

Na szczęście w incydencie nie brały udział inne samochody i nikt nie został ranny, choć Lamborghini doznało poważnych szkód. Jak widzimy na filmie, zawieszenie STO jest całkowicie zniszczone. 

Jedno z tylnych kół jest wbite w nadkole pod dosyć dziwnym kątem, a drugie jest pęknięte. Splitter jest również poszarpany, co oznacza, że cały przód wykonany z włókna węglowego jest do wymiany. Choć nie widzimy co działo się pod pojazdem, na pewno są tam również poważne uszkodzenia. 

Lamborghini-Huracan-STO-wypadek

Co za cena!

Kierownik wypożyczalni samochodów powiedział, że nie jest w stanie wymienić Lamborghini STO na nowe ze względu na ich ograniczoną liczbę. Twierdzi, że znalazł egzemplarze na sprzedaż za około 620 000 dolarów, co stanowi sporą różnicę w porównaniu do pierwotnej ceny 327 000 dolarów. 

Nie wiadomo, czy włoski supersamochód da się naprawić, ale prawdopodobnie skończy na złomie. Lamborghini Huracan STO jest wyposażony w wolnossący 5,2-litrowy silnik V10 o mocy 631 KM i momencie obrotowym 565 Nm. Waży o 43 kg mniej od Huracana Performante i ma przeprojektowane nadwozie z wyrafinowaną aerodynamiką i bardziej agresywną konfiguracją.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News