PILNE: Dacia wprowadza kolejną rewolucję! Polski Janusz nie będzie wiedział o co chodzi [ZDJĘCIA]

PILNE: Dacia wprowadza kolejną rewolucję! Polski Janusz nie będzie wiedział o co chodzi [ZDJĘCIA]

dacia-nowy-salon-dealer

Podaj dalej

Jeszcze nie tak dawno Dacia zaprezentowała swoje całkiem nowe, odświeżone logo. Teraz przyszedł czas na kolejny krok „rebrandingu” rumuńskiego producenta. Transformacja rozpoczęła się we Francji, powoli pojawia się we Włoszech, a w końcu obejmie całą Europę. Chodzi oczywiście o zmiany obejmujące dealerów marki Dacia. Jak będą wyglądały nowe salony producenta?

Dacia z kolejną rewolucją

dacia-nowy-salon-dealer

W odnowionych salonach Dacia powita cię duży totem z drewnianą podstawą i metalowym blatem w kolorze khaki. Po tym, jak pojawiło się nowe logo, nadszedł czas na salony sprzedaży. Do końca roku w samych Włoszech aż 40% dealerów otrzyma nowy wygląd. Napis Dacia będzie wyróżniał się na białym totemie. 

Guido Tocci, dyrektor Dacia Italia:Proces odnawiania identyfikacji wizualnej w naszej sieci sprzedaży jest fundamentalny. Jest impulsem do ewolucji marki Dacia. Nowy, prosty i urzekający, nowoczesny i świeży, a zarazem spójny wygląd z modelami Dacii. Wiosną zainaugurujemy pierwszy włoski salon z nową tożsamością Dacii. Do końca 2022 roku chcemy osiągnąć cel 40% nowych salonów.

dacia-nowy-salon-dealer

Wiemy już, jak salony Dacii będą wyglądały na zewnątrz. A co zmieni się w środku? Nad przyjazną recepcją pracują aż trzy agencje kreatywne. – Ważna rola zostanie przypisana cyfrowemu brandingowi. Osiągniemy to dzięki nowym technologiom i bardziej przejrzystemu, prostszemu i bardziej zróżnicowanemu user experience – wyjaśnia dyrektor ds. efektywności sprzedaży i marketingu Dacii.

Najpierw Francja, kiedy Polska?

Nowe oblicze sprzedaży Dacii jest bardzo ważne, ponieważ wspiera rozwój marki i jej asortymentu. Wszystkie te działania są częścią planu „Renaulution” ogłoszonego około rok temu przez Lucę de Meo. Celem Grupy Renault, zgodnie z założeniami planu, jest „dodanie większej siły markom, z których każda ma własne, wyraźne i zróżnicowane terytorium”.

dacia-nowy-salon-dealer

Właśnie dlatego każdy szczegół będzie miał ogromne znaczenie. Znak powitalny będzie bardzo wysoki i masywny, co ma symbolizować siłę marki. Drewno przypomina o zrównoważonym rozwoju, a khaki to duch outdooru, tak bliski Dacii. Technologię i innowacyjność mają przypominać metal i podświetlane litery. 

Pierwszy dealer Dacii, który zaprezentował nową zewnętrzną identyfikację wizualną, znajduje się rzecz jasna, we Francji. Choć salon należy do historycznego partnera Dacii i Renault, budynek był stosunkowo nowy, więc transformacja nie była trudna. Wiosną tę transformację zobaczymy we Włoszech, a kiedy dotrze do Polski? Czas pokaże. 

dacia-nowy-salon-dealer

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News