Honda Jazz po liftingu w polskich salonach

Honda Jazz po liftingu w polskich salonach

Podaj dalej

Odświeżona Honda Jazz z mocniejszym motorem jest już dostępna w salonach samochodowych. Przyjrzeliśmy się bliżej temu samochodzikowi, który wydaję się bardzo dobrym wyborem dla osób poszukujących małego miejskiego samochodu.

Najtańsza wersja Trend z motorem i-VTEC o mocy 102 KM kosztuje od 63 000 zł. Decydując się na topową odmianę z silnikiem 1.5 i-VTEC i mocą 130 KM musimy wydać już co najmniej 72 900 zł. Różnice zatem są dosyć znaczne. Wynika to stąd, że jednostka 1.5 jest nowością w ofercie. Motor ten cechuje wysoka moc przy niskim spalaniu. Spełnia on normy Euro 6. Według zapewnień producenta średnie zużycie ma wynosić 5,4l na 100 km, a emisja CO2 będzie na poziomie 124 g/km. Auto posiada skrzynię CVT, która ma zapewniać płynną i dynamiczną reakcję podczas przyśpieszenia.

Pragnąc cieszyć się tym 130-konnym silnikiem musimy wybrać pakiet Dynamic. Zawiera on sportowo wyglądający przedni zderzak, dynamiczny grill oraz rasowo wyglądający trzyczęściowy dyfuzor zintegrowany z tylnym zderzakiem. Poza tym otrzymujemy przednie lampy w technologii LED, spoiler klapy bagażnika, czarne lusterka zewnętrzne oraz 16-calowe czarne alufelgi. We wnętrzu dostaniemy pokrytą skórą kierownicę z pomarańczowym przeszyciem.

Honda Jazz jest również praktyczna. Bagażnik o pojemności 354 litrów pomieści już porządne zakupy. Jeśli chcielibyśmy przewieźć znacznie większe przedmioty, to mamy możliwość złożenia tylnych siedzeń. Uzyskujemy wtedy 1314 litrów przestrzeni bagażowej! Skoro jesteśmy już przy wnętrzu, to przejdźmy do wyposażenia. Standardowe wyposażenie samochodu zawiera, tempomat, podgrzewane fotele, system automatycznych świateł z czujnikiem zmroku, elektrycznie otwierane szyby przednie oraz tylne, radio z odtwarzaczem CD, wejście USB oraz system aktywnego hamowania w ruchu miejskim.

Poniżej zamieszczamy cennik dostępny również na stronie producenta:

Tagi: Honda, Jazz, Dynamic, premiera

Dołącz do dyskusji

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News