Audi TT po faceliftingu na horyzoncie

Audi TT po faceliftingu na horyzoncie

Podaj dalej

Za kilka miesięcy możemy spodziewać się debiutu Audi TT po faceliftingu. Audi nie zdradza wielu szczegółów, jednak już pojawiły się pierwsze zdjęcia odmłodzonej wersji.

Jak pokazują pierwsze zdjęcia udostępnione w sieci, nowe TT doczeka się bardziej agresywnego wyglądu, z poszerzonym wlotem powietrza, który zamiast listew ozdobi grill w kształcie plastrów miodu. Małe korekty zauważyć można także w dyfuzorze z poziomym wylotem powietrza oraz przeprojektowanych, tylnych nadkolach. Warto mieć jednak na uwadze, że fotografie ukazują wersję TTS, która może nieznacznie różnić się od wariantu podstawowego.


fot. instagram.com/tts_freunde.de

Tradycyjnie wraz z premierą nowego Audi TT producent wzbogaci model o nowe materiały we wnętrzu, paletę kolorów nadwozia i dodatkowych opcji wyposażenia.

Marka z Ingolstadt póki co nie wypowiedziała się na temat gamy silników. Przypuszczalnie, jak to bywa w przypadku wersji po faceliftingu, paleta jednostek nie ulegnie zmianie. Aktualnie w ofercie znajdziemy warianty: 1.8 TFSI i 2.0 TFSI oraz diesla 2.0 TDI. Być może delikatne modyfikacje zajdą w przypadku topowego TT RS. Napędzany 5-cylindrowym motorem o pojemności 2.5 l. obecnie generuje 395 KM, szansa na przebicie liczby 400 jest więc spora. Wersja bazowa ma moc 197 KM. Drugi z benzyniaków 245 KM). Jednostka 2.0 TFSI o 306 KM montowana w wersji TTS, rozpędza TTS Coupé od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy – o dziesięć setnych sekundy szybciej niż w modelu poprzednim.

Model TT Coupé będzie mierzył 4,19 m. długości i posiadał rozstaw osi 2,51 m. Opuszcza fabrykę na 17-calowych kołach. Audi i Audi Sport oferują ponadto opcjonalne felgi w rozmiarach 18, 19 i 20 cali. Do palety barw nadwozia dochodzą trzy nowe kolory: niebieski cosmos, pomarańczowy pulse oraz dostępny tylko w wersji TTS i w linii S line niebieski turbo.

Aktualna generacja Audi TT zadebiutowała w 2014 roku podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Odmłodzonej serii najszybciej klienci mogą spodziewać się najszybciej w przyszłym roku.

 

Dołącz do dyskusji

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News