Znaleźliśmy najtańsze Porsche w Polsce, które jest na chodzie! Zobacz jak wygląda i ile kosztuje!

Znaleźliśmy najtańsze Porsche w Polsce, które jest na chodzie! Zobacz jak wygląda i ile kosztuje!

Porsche

Podaj dalej

Szukamy najtańszego Porsche na polskich portalach aukcyjnych, które jest ,,na chodzie’’. To Porsche Cayenne z silnikiem benzynowym V8 o mocy o mocy 340 KM. Jest jednak jeden haczyk.

Co ciekawego oferuje wystawione auto?

Jak deklaruje sprzedający, samochód został zmodyfikowany tak, aby można było nim jeździć off-roadowo. Właściciel pochwalił się nawet, że auto zaliczyło kilkanaście wyjazdów w teren. Auto ma terenowe opony i panel oświetlenia LED-wego przydatny podczas nocnej jazdy w terenie. Porsche ma też podniesione zawieszenie. Właściciel zainwestował też w dolną metalową osłonę silnika.

Fot. Porsche

Przynajmniej tak można domniemywać po opisie z ogłoszenia. Auto nie posiada zawieszenia pneumatycznego. W tym przypadku to akurat spora zaleta. Tańsze koszty ewentualnych napraw. Właściciel zachwala również blacharkę swojego egzemplarza. Jak twierdzi, samochód nie ma rdzy. Jednak szczerze przyznaje, że z racji udziału w wyprawach terenowych, auto ma rysy i wgniotki. Zapewnia jednak, że samochód ma w pełni sprawny dyferencjał i reduktor. Link do aukcji znajdziecie tutaj.

Warto czy nie warto?

Auto wystawiono za 13 999 zł. Tańszego Porsche ,,na chodzie’’ raczej nie znajdziecie na polskim rynku. Trzeba się jednak pogodzić z tym, że egzemplarz ten ma kierownicę po niewłaściwej stronie. Jeżeli szukacie samochodu to upalania w terenie to na pewno jest to ciekawa propozycja. Jeśli jednak planujecie jeździć takim autem na co dzień to powinniście dobrze przemyśleć jego zakup.

Tanie egzemplarze zwykle nie są w zbyt dobrym stanie, ale z drugiej strony ciężko wymagać, żeby właściciel ,,charytatywnie’’ sprzedał wam swój zadbany samochód. Takie samochody zwykle wybierają ludzie, którzy lubią grzebać przy auta i mają na to dużo czasu. Mechanicy również preferują egzemplarze, które wymagają napraw.

Logo Porsche
Fot. pixabay.com

Niestety w zdecydowanej liczbie przypadków, reanimacja taniego i zaniedbanego auta po prostu się nie opłaca. Kosztuje nie tylko dużo pieniędzy, ale i nerwów. Jeśli planujecie użytkować samochód na co dzień to zdecydowanie bardziej polecamy najdroższe egzemplarze – o ile są zadbane. Decydując się na model Cayenne, lepiej jednak omijać wersję V8 o pojemności 4,5 l. Ta ma problemy z nietrwałą gładzią cylindrów. W wielu przypadkach dochodzi nawet do zatarcia silnika.

Fot. pixabay.com

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News