Pojechali do Niemca kupić BMW! Sprzedający był przestraszony! Dziwił się, że chcą sprawdzać auto!

Pojechali do Niemca kupić BMW! Sprzedający był przestraszony! Dziwił się, że chcą sprawdzać auto!

BMW G31

Podaj dalej

olska ekipa kanału auta-z-niemiec.com pojechała do Niemiec, aby sprawdzić dla klienta luksusowe BMW Serii 5 G31. Jakie dokładnie auto sprowadzili? Co jeszcze ciekawego spotkało ich na miejscu.

Kilka faktów na temat zakupionego samochodu

Auto, które wybrali to odmiana 520d z 2017 roku. BMW ma pod maską 2-litrowego diesla o mocy 190 KM. Samochód ma całkiem przyzwoite osiągi. Rozpędza się do setki w zaledwie 7,6 s. To bardzo dobry rezultat jak ta taką moc i segment E. Jego prędkość maksymalna to 222 km/h. BMW widoczne na filmie ma automatyczną skrzynię biegów. Z kolei przebieg to 42 194 km. Samochód miał wcześniej tylko jednego użytkownika. Jego cena netto to 25 000 euro.

Samochód ma dość ciekawą konfigurację. We wnętrzu poprzedni właściciel wybrał pomarańczowe skóry, czarne elementy deski rozdzielczej oraz aluminiowe listwy. Wygląda to ciekawie i elegancki. Auto ma też biały lakier. Jedną z najciekawszych opcji wyposażenia jest tutaj szklany panoramiczny dach. Dzięki temu wnętrze wygląda dużo jaśniej.

BMW 520d
Fot. BMW

Ile takie samochody kosztują na polskim rynku?

Jeżeli chodzi o egzemplarze przedliftingowe to ich ceny wahają się od około 100 000 do niecałych 400 000 złotych. Duża różnica jest uzależniona od wielu czynników. Jednym z nich jest przebieg. Kolejnym rodzaj silnika i moc. Cena wynika również z wyposażenia oraz z ogólnego stanu auta.

Jednak trzeba pamiętać o tym, że w Niemczech jest większy wybór tego typu aut. W Polsce znacznie łatwiej też trafić na samochód po poważnym wypadku lub z nieciekawą historią serwisową. Jednak i w kraju da się znaleźć zadbany egzemplarz, jednak prawdopodobnie trzeba by poświęcić na to więcej czasu. Właśnie dlatego niektóre osoby decydują się na zakup samochodu w Niemczech.

Co jeszcze warto wiedzieć na temat tego modelu?

Samochód jest dostępny w kilkunastu wersjach silnikowy. Do wyboru są: diesle, hybrydy i jednostki benzynowe. Najsłabsza odmiana 518d ma 136 KM. Topowa M5 CS generuje moc 635 KM. Auto może mieć napęd tylko na tylne koła lub układ 4×4 – xDrive. Auto jest na rynku od 2017 roku. W roku 2020 samochód przeszedł modernizację. Najłatwiej rozpoznać wersję poliftingową po przednich reflektorach. Są znacznie bardziej smukłe i wyglądają dużo nowocześniej.

Fot. BMW

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News