Odbierał z salonu nowe BMW M4. Opowiada jak wyglądało wydanie auta! [WIDEO]

Odbierał z salonu nowe BMW M4. Opowiada jak wyglądało wydanie auta! [WIDEO]

BMW M3 G80 M4 G82 Competition

Podaj dalej

Jeden ze znanych autodetailerów prowadzący kanał motoryzacyjny kupił sobie nowe BMW M4. Auto zostało zamówione w jednym z salonów. Nie wiemy dokładnie, w którym. Jak wspomina Detailer, wydanie auta nie wyglądało tak jak powinno.

Co było nie tak?

Aby się o tym przekonać, musicie obejrzeć podlinkowany przez nas film. Wpadek było kilka, więc zdecydowanie zwięźlej opisuje to Detailer na nagraniu. Celem naszego artykułu nie jest obarczanie winą samego dealera, bo w tym przypadku, zawinił pracownik. Być może miał gorszy dzień, jednak nie powinien się tak zachowywać. Piszemy o tym po to, aby dealerzy przykładali większą wagę do jakości obsługi klientów. Szacunek do osoby kupującej samochód i do jego własności (bez względu na to czy jest to Dacia czy Rolls-Royce) to podstawa. W dzień wydania nowego auta, każdy kupujący powinien czuć się wyjątkowo. Przecież wydaje na samochód ciężko zarobione pieniądze i to niemałe. Nawet zakup nowej Dacii wymaga wydania sporej gotówki. Właśnie dlatego o tym piszemy.

Dobrze, że BMW ma ankietę oceniająca poziom obsługi

Jak wspomina Detailer, jakiś czas po wydaniu auta, otrzymał telefon z pytaniami dotyczącymi jego opinii na temat wydania samochodu. Dobrze, że takie ankiety są przeprowadzane. Mamy nadzieję, że dzięki temu, tego typu sytuacje nie będą już się powtarzać. Oczywiście każdemu zdarzają się błędy lub jak wspomnieliśmy wyżej, gorsze dni. Jednak warto pracować nad tym, aby w późniejszym okresie zrekompensować to klientowi.

bmw-m4-przedni-grill-2

Gdzie kupować samochód, aby tego uniknąć?

Oczywiście nie zawsze da się to przewidzieć, ale na pewno nie w salonie, w którym już od progu wita nas znudzona lub niemiła obsługa. Warto decydować się na zakup samochodu tam, gdzie pracownikom faktycznie zależy na naszej transakcji. Jak Detailer wspomina w filmie, zakup samochodu to moment w życiu, który wiąże się z dużymi pozytywnymi emocjami. Nikt nie chciałby, aby mu zepsuto tę chwilę. Dlatego jakość obsługi, w takich chwilach, jest niezwykle ważna. Także ze względów wizerunkowych. Niezadowolony klient, na pewno, nie poleci takiego salonu swoim znajomym. Z kolei, dobrze obsłużony klient, może przyciągnąć kolejnych. Na dobre imię marki pracuje się latami, a niestety łatwo ją zepsuć.

Fot. BMW

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News