Naprawili prawie nowe BMW Seri 7 G11 LCi po potężnym dzwonie!

Naprawili prawie nowe BMW Seri 7 G11 LCi po potężnym dzwonie!

Rozbite BMW

Podaj dalej

Większość laików widząc samochody nawet po niegroźnych kolizjach jest przerażona. Nigdy nie chciałaby mieć takiego auta. Jednak takie samochody trafiają na rynek i ludzie je kupują. Jeżeli wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką to nie ma problemu.

Które elementy można naprawiać w aucie po wypadku?

W teorii da się wymienić wszystko. Oprócz drzwi, przednich błotników, maski i klapy bagażnika, w przypadku których, wystarczy odkręcić śruby mocujące, aż po elementy wymagające cięcia i wspawania. Należą do nich między innymi: tylne błotniki, dach podłużnice czy progi.

BMW logo
Fot. pixabay.com

Zdecydowanie lepiej wybierać auta, w których były zmieniane elementy mocowane na śruba. W tych przypadkach, samochód – tak naprawdę – niczym nie odbiega od nowego pod względem bezpieczeństwa.

Z wymianą tych części skorupy auta jest większy problem

W przypadku wymiany elementów, które trzeba wyciąć, z bezpieczeństwem bywa już różnie. Oczywiście da się wiele części wymienić w sposób zgodny ze sztuką, stosując zgrzewy w tych samych miejscach co fabryka. Jednak, niestety w wielu przypadkach naprawy są wykonywane jak najtaniej.

W efekcie, takie samochody nie są bezpieczne. Przy okazji wypadku, może okazać się, że są wręcz poważnym zagrożeniem dla kierowcy, pasażerów, a nawet innych uczestników ruchu drogowego. Na nagraniu możecie obejrzeć naprawę BMW Serii 7 po dość poważnej kolizji.

Fot. YouTube/Kanał: M Mechanic, pixabay.com

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News