700 000 km przebiegu w dieslu po niemieckim taksówkarzu. Silnik nie wytrzymał! Auto jest na sprzedaż!

700 000 km przebiegu w dieslu po niemieckim taksówkarzu. Silnik nie wytrzymał! Auto jest na sprzedaż!

Podaj dalej

Na jednym z polskich portali ogłoszeniowych pojawił się Mercedes Klasy E W212 z silnikiem diesla o pojemności 2,2 l. Auto prawdopodobnie wcześniej jeździło na taksówce, o czym może świadczyć bardzo duży przebieg. Nie musiała być to jednak taksówka. Samochód ma na liczniku przebieg 723 448 km. Jednak jak czytamy w opisie diesel został wymieniony 80 000 km temu.

Diesel Mercedesa jest naprawdę długowieczny

Przebieg ponad 600 000 km to i tak bardzo dobry wyczyn. Samochód ma dość zadbane wnętrze. Być może fotel kierowcy czy kierownica były wymieniane, ale z drugiej strony jeśli te obecne wyglądają dobrze to nie ma się do czego przyczepić. Samochód po remoncie silnika będzie zapewne jeszcze służył przez kolejne lata. Oczywiście o ile remont został przeprowadzony fachowo. Na rynku jest niestety wiele aut z silnikiem wyremontowanym na szybko pod sprzedaż. Jak było w tym przypadku tego nie wiemy.

Czy warto kupić samochód z tak dużym przebiegiem? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy Wam. Z jednej strony pod maską wozu pracuje prawie nowy diesel, z drugiej reszta podzespołów auta ma już za sobą bardzo duży przebieg. Jeżeli auto było serwisowane na bieżąco to nawet te inne elementy będą w dobrym stanie. Pozostaje jednak jeden problem. Samochód z tak dużym przebiegiem ciężko będzie później sprzedać.

Poza tym niestety duży przebieg może powodować częstsze usterki. Jeszcze biorąc pod uwagę fakt, że przecież po zakupie takiego auta przebieg będzie dalej rósł. Co jeszcze warto wiedzieć o wystawionym aucie? Pod maską Mercedesa pracuje 4-cylindrowy diesel o pojemności 2,2 l. To bardzo udana i trwała jednostka. Jej moc to 136 KM, trochę mało jak na tak duże auto, ale do spokojnej jazdy wystarczy. Auto osiąga setkę w 10,2 s, jego prędkość maksymalna to około 210 km/h. Link do ogłoszenia znajdziecie klikając tutaj.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News