Volkswagen ogłasza akcję serwisową nowego Polo

Volkswagen potwierdził problem techniczny w nowym Polo z roku modelowego 2018. Chodzi konkretnie o środkowe siedzenie tylnej kanapy, a konkretnie o jego pas bezpieczeństwa.

Istnieje prawdopodobieństwo, że w rzadkich sytuacjach np. podczas nagłej zmiany pasa ruchu z pięcioma pasażerami na pokładzie, kiedy z tyłu jednocześnie są zajęte miejsca środkowe i lewe, może nastąpić przypadkowe zwolnienie zatrzasku klamry lewego pasa bezpieczeństwa. Na szczęście już zaproponowano rozwiązanie techniczne: zatrzask klamry pasa bezpieczeństwa został przeprojektowany, co zapobiega jego przypadkowemu zwolnieniu.

Volkswagen zaleca jednak klientom, aby nie korzystali ze środkowego siedzenia tylnej kanapy tak długo, aż Polo nie zostanie wyposażone w przeprojektowany zatrzask klamry pasa. Volkswagen zwrócił się już do odpowiednich urzędów o ocenę zaproponowanego rozwiązania technicznego, zarówno w odniesieniu do samochodów, które już jeżdżą, jak i tych, które dopiero zostaną wyprodukowane.

W ciągu najbliższych kilku tygodni Volkswagen rozpocznie akcję serwisową. Klienci otrzymają list z prośbą o umówienie terminu wizyty w autoryzowanym serwisie Volkswagena. Sprawdzenie, a także wymiana przeprojektowanego zatrzasku pasa bezpieczeństwa będą bezpłatne.

Tagi: Volkswagen Polo, akcja serwisowa, pasy bezpieczeństwa,

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

W temacie

Newsy ze świata motosportu