Nowy sponsor tytularny KIA PLATINUM CUP

Popularne nie tylko w naszym kraju Mistrzostwa Polski Kia Picanto zyskały przed rozpoczęciem sezonu 2018 nowego sponsora tytularnego – markę Platinum.

Nowy sponsor tytularny KIA PLATINUM CUP
Podaj dalej

Firmy podpisały umowę dotyczącą długoterminowej współpracy handlowej i marketingowej, natomiast współpraca ORLEN OIL z Kią zostanie przeniesiona również na europejskie tory wyścigowe, na których młodzi kierowcy po raz kolejny powalczą o tytuł mistrza Polski.

Marka Platinum została partnerem technologicznym i sponsorem tytularnym Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski Kia Picanto – KIA PLATINUM CUP.

Na mocy umowy Kia Motors polska wprowadzi także produkty PLATINUM PRO jako zalecane w sieci autoryzowanych dealerów Kia oraz podejmie działania mające na celu ich promocję.

Współdziałanie producenta samochodów i olejów jest dla nas naturalne, gdyż dzięki takiej współpracy obie strony mogą doskonalić swoje produkty. Naprawdę cieszę się, że podjęliśmy współpracę i wymianę doświadczeń z tak uznanym na rynku olejów partnerem jak ORLEN OIL – powiedział Dyrektor Zarządzający Kia Motors Polska, Wojciech Szyszko.

– Nasze samochody cieszą się bardzo dużym zaufaniem polskich kierowców i klienci ASO Kia Motors Polska muszą mieć pewność, że stosowane w ich samochodach oleje silnikowe są najwyższej jakości. Oczywiste więc dla nas jest to, że musimy współpracować z bardzo mocnym i rozpoznawalnym na rynku polskim partnerem, a produkty oferowane przez ORLEN OIL, w tym linia PLATINUM PRO, spełniają przecież wymagania najsurowszych norm. Wytwarzane są nie tylko przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii ale dodatkowo całość procesów produkcyjnych objęta jest również systemem zarządzania jakością, zgodnym z międzynarodowymi normami. A to wszystko dla naszych klientów, aby zapewnić perfekcyjną i niezawodną ochronę każdego silnika w samochodzie Kia. Jestem przekonany – podsumował Dyrektor Szyszko – że samochody zakupione u naszych dealerów przejadą bezawaryjnie na olejach PLATINUM miliony kilometrów.

– Współpraca z Kia to istotny element naszej strategii handlowej powiedział Robert Staniszewski, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Motoryzacja w ORLEN OIL. Zarówno Kia Motors Polska jak i ORLEN OIL mają mocną pozycję rynkową. Każdy polski kierowca doskonale zna te marki. Wspólne działania to szansa na ich dalsze umacnianie. Wierzę, że rozpoczęta współpraca, przełoży się na wymierne efekty handlowe i marketingowe dla obu firm dodaje Staniszewski.

Samochody Kia od blisko dekady zajmują na polskim rynku bardzo silną pozycję. W 2017 roku do klientów trafiło ponad 23 300 aut z logo Kia na masce. Tym samym marka Kia zajęła bardzo wysokie, 7 miejsce pośród wszystkich importerów w Polsce. W zdobyciu uznania kierowców pomaga marce nowoczesny design i trzymanie się sprawdzonych rozwiązań w stosowanych silnikach benzynowych i wysokoprężnych.

Spółka ORLEN OIL, należy do Grupy Kapitałowej ORLEN, jednej z największych firm energetycznych w Europie. Jako czołowy producent i dystrybutor środków smarnych dla motoryzacji, rolnictwa i przemysłu, dzięki szerokiej ofercie produktowej  jest w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich odbiorców – zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych, w Polsce i na 55. rynkach eksportowych.

Tagi: KIA PLATINUM CUP, Kia Motors Polska, ORLEN OIL, Platinum 

 

Przeczytaj również