Nowy numer
Numery archiwalne
Reklama w WRC
Ogłoszenia
Stopka redakcyjna
Napisz do nas
Gdzie kupić WRC?
Prenumerata
 
 
Zobacz okładkę

 

uwaga!   następny numer w kioskach 27 lutego 2004 ! 
 
Wydanie nr  29  
 
 
   Rozmaitości
6 Z kraju...
Mariusz Pelikański rozmawia z Peugeotem. Ma startować modelem 206 Super 1600.
10 ...i ze świata
Renault chce zbudować auto WRC.
   Imprezy
12 Rajd Monte Carlo
Sebastien Loeb nie dał rywalom najmniejszych szans.
20 Rajd Dakar
Z 431 startujących kierowców do mety dotarło zaledwie 163.
   Świat rajdów
26 Zespoły fabryczne
5 zespołów, 5 samochodów, 12 kierowców.
28 Rozmowa:
Leszek Kuzaj
Nie tylko o tym jak pilotował pasażerski samolot.
30 Rajdowe wypadki 2003
Najtragiczniejsze wydarzenia ubiegłego sezonu.
34 Rajdowy kalendarz 2004
Imprezy i terminy.
36 Rozmowa:
Zbigniew Staniszewski
Olsztyński kierowca przebojem wdziera się do rajdowej czołówki.
38 Albert Llovera
Niepełnosprawny rajdowiec był rajdowym mistrzem w swoim kraju.
40 Z poślizgiem czy bez?
Trochę teorii o szybkim pokonywaniu zakrętów.
42 Czopik odpowiada
"Do jakich obrotów powinno się "kręcić" silnik przy jeździe po śniegu?"
   
   Samochody
44 Cinquecento Turbo
145 KM mocy i 6 sekund do setki. Jak to zrobiono?
46 Evo VI kontra Evo VII
Która z ewolucji Mitsubishi Lancera jest lepsza?
50 Skoda Fabia RS
To klasyczne GTI. Tyle, że z silnikiem diesla.
   Rajdowe historie
53

OBR-SM
Czyli o fabrycznym zespole rodem z Bielska -Białej.

54

Fabryczny Fiat 126p
Maluchy grupy 2 miały aż 50 KM, zamiast fabrycznych 24 KM.

56

Paweł Przybylski
"Wyleczyłem się już z rajdów. Kuracja odwykowa była trudna, ale mam ją za sobą".

   Technika
58

Rajdowe gaśnice
Musi je mieć (prawie) każde rajdowe auto.

60

Wskaźniki w sportowym samochodzie
Dla wielu kierowców fabryczny zestaw to za mało.Co jeszcze można zamontować?

62

Przygotowanie strefy serwisowej
Co zrobić, gdy nie stać nas na chłopaków z Prodrive?

   Varia
64 Giełda sprzętu rajdowego
66 Strefa zgniotu
 
 (c) copyright by wrc sp. z o.o. redakcja zastrzega sobie możliwość zmiany zawartości numeru. Do góry